Ne štejejo besede, temveč dejanja!

V dm prodajalnah smo že aprila začeli s kampanjo ozaveščanja o trajnostnem in zdravem življenjskem slogu – LOHAS. LOHAS je angleška kratica za Lifestyle of Health and Sustainability ter predstavlja zdrav življenjski stil in trajnost. Nanaša se na sodoben način življenja in potrošnjo, ki združuje vrednote, ki so se prej zdele nezdružljive – življenjski slog in okoljsko trajnost, dobro počutje posameznika in skrb za planet.
S to akcijo želimo kupce ozavestiti, kako lahko enostavno in hitro prispevajo k čistejšemu okolju – z nakupom in pravilno rabo izdelkov s področij lepote, prehrane, nege, izdelkov za gospodinjstvo in izdelkov za otroka. Krovni slogan akcije je - Zavedaj se! Pripravljenih je tudi več dodatnih sporočil, ki osvetljujejo različne vidike od pomembnosti zmanjševanja količine odpadkov in plastike do recikliranja, uporabe naravne kozmetike kot tudi lokalne in pravične trgovine. Več člankov boste lahko našli v spodnjih zavihkih tega spletnega mesta.
 

 

Eno temeljnih načel podjetja dm je „delovati zgledno in družbeno odgovorno“, zato je trajnostno ravnanje integrirano v vse ravni našega delovanja. Pri tem se zavedamo, da so besede lahko zgolj prazne floskule, če jih ne podkrepimo z dejanji.
Ljudje vedno bolj prepoznavajo, v kolikšni meri so povezani in soodvisni gospodarstvo, okolje in družba. Odgovorni smo za okolje, za človeka in naravo, a ne le tako, da ponujamo trajnostne izdelke, kot so ekološka živila in naravna kozmetika. Trajnost za podjetje dm ni podjetniški cilj, temveč del identitete.

Z majhnimi dejanji lahko prispevamo k velikim spremembam na področju varovanja okolja. 

dm trajnost razume v štirih razsežnostih: ekonomski, okoljski in družbeni, dopolnjuje pa jih kulturna. Kulturna trajnost je v središču in velja za najpomembnejši element. Pri dm-u sta namreč za trajnostni razvoj ključna kultura in izobraževanje, ki usmerjata, spodbujata razmišljanje o trajnostnih ukrepih in opogumljata, da tudi sami prevzamemo odgovornost. Cilj kulturnega vidika je ustvariti celostno zavest, na podlagi katere se lahko ljudje bolje odločajo. Od lastne pobude in samostojnega, odgovornega in trajnostnega ravnanja vsakega posameznika pa je odvisen skupen trajnostni razvoj.

Ponudba, ki daje smisel

dm želi vsakomur ponuditi možnost, da zavestno nakupuje in ravna trajnostno. Ob tem v naših prodajalnah nudimo ustrezne nasvete, ki trajnost še približajo in ponudbo, ki na vseh področjih ponuja trajnostne rešitve.
Odgovorna zastavitev prodajnega programa je del podjetniške kulture. Kot posebno vrednoto dm poudarja proizvodnjo, ki varuje naravne vire in je ekološko in družbeno sprejemljiva. dm je že leta 1985* postal zgled drugim, saj je bil prva drogerija (*v Sloveniji dmod leta 1993), ki je v svojo ponudbo vključila ekološka živila. Takrat so tovrstna živila ponujale le redke trgovine z naravno prehrano, medtem ko v supermarketih takšnega izbora sploh ni bilo.
Za tem smo pri dm-u razvili ekološke znamke in trajnostne izdelke – leta 1986 znamko otroških oblačil ALANA in leta 1989 znamko naravne kozmetike alverde NATURKOSMETIK. V tem času smo uvedli lastne trajnostne blagovne znamke in številne izdelke na vseh pomembnih področjih. Tudi v prihodnosti želimo zadovoljiti naraščajoče potrebe svojih kupcev in dodatno razširiti ponudbo, ki strankam omogoča odločanje in izbiro.

Prevzemimo POBUDO in bodimo zmagovalci.

Včasih trajnostni ukrep pomeni imeti pogum za prve korake. Smiselnih rešitev ni mogoče najti čez noč, ključnega pomena je njihovo iskanje.
Svoje izdelke izbiramo na način, da na vseh področjih prodajnega programa ponujamo trajnostne alternative. Stranke z odločitvijo, da bodo uporabljale bolj trajnostne izdelke, vplivajo tudi na našo ponudbo. Z informacijami o ponujenih izdelkih želimo ustvariti zavest o trajnostnem nakupovanju.