Deli in natisni

color #000000
color #000000

7.3.2017

Raztezanje s pisarniškega stola

Ritem življenja se je tako spremenil, da večino časa preživimo v službi in največkrat v sedečem položaju z miško v roki.  Zato naj se skrb za ohranjanje zdravega in razgibanega življenjskega sloga ne konča pred vrati pisarne. Tudi vaš delovni prostor se lahko z nekaj izvirnosti in dobre volje v treh korakih spremeni v mini telovadišče. Predstavljamo vam kolaž izbranih razteznih vaj za raztezanje kar s pisarniškega stola. Sezujte petke, globoko vdihnite, odmaknite stol in se začnite raztezati. Vsako vajo nekajkrat in večkrat na dan ponovite oz. zadržujte prikazane položaje 10-20 sekund. Če čutite neprijeten občutek ali bolečino, z vajami prenehajte. Vaje kombinirajte tako, da menjate vaje pri katerih sedite oziroma stojite.
 

  1. Raztezanje mečnih mišic in prsnega koša: na stolu sedite vzravnano, prste iztegnjene noge potiskate k sebi, boke in prsni koš naprej proti iztegnjeni nogi.

  2. Raztezanje vratnih mišic: glavo odklonite v stran in jo rahlo potisnete proti ramenu.
  3. Raztezanje sprednjih stegenskih mišic: stopalo položite na stol, boke rahlo potisnete naprej, trup je zravnan, noga na kateri stojite je v kolenu rahlo pokrčena.
  4. Pri tej vaji občutite raztezanje v rokah, ramenih in prsih: roke sklenjene za hrbtom rahlo potisnite navzgor.
  5. Raztezanje trupa in nog: z rokami se primite stola, trup potisnite navzdol, boke imejte vzporedno s podlago in pogled usmerite v tla.
  6. in 7- Raztezanje zapestij in spodnjega dela roke: roke odročite, najprej obrnite dlani navzgor in nato navzdol.
  7. Raztezanje bokov in zadnjih nožnih mišic: nogo položeno na stol rahlo pokrčite v kolenu, boke potisnite naprej, trup ohranjajte vzravnan.
  8. Raztezanje prsnega koša s potiskom lopatic skupaj: zgornji del telesa rahlo potisnite naprej, roke pokrčite in potegnite lopatice skupaj.
  9. Raztezanje mečnih mišic: raztezate zadnjo nogo, ki mora biti s peto na podlagi in prsti obrnjenimi naprej, boke potiskate naprej in spodnji del hrbta ohranjate vzravnan.
  10. Raztezanje stopala: nožne prste z rokami nežno potegnite k sebi.
  11. Raztezanje zgornjega, zadnjega dela roke in ramena: roko pokrčite za glavo in jo z drugo potisnite navzdol.
  12. Raztezanje bokov in stranskega dela trupa: roko iztegnite čez glavo in se v bokih odklonite v stran, kolena imejte rahlo pokrčene.
  13. Vaja, s katero raztezate sprednji del vratu: sedite vzravnano, ramena sproščena, roke položene na stegna, obraz obrnite proti stropu.

Nataša Čebokli, osebna trenerka