Deli in natisni

color #000000
color #000000

29.10.2019

8 tatov energije – zakaj smo utrujeni?

Nenehna utrujenost je nadležna. Krade še tisto malo volje, ki jo premoremo. Obstajajo vzroki, zakaj se utrujenost pojavlja. Zbrali smo osem najbolj tipičnih.


 

1. Poležavanje in posedanje

Dolgotrajno sedenje krade energijo, pa če to pomeni gledanje televizije ali uporabo računalnika. Vaše telo mirovanje enači s pripravo na spanje.
Rešitev: Večkrat se sprehodite in naredite nekaj razteznih vaj.

2. Slaba drža troši energijo

Pokončna drža je velik porabnik energije. Bolj je hrbtenica sključena, bolj morajo mišice delati, da to popravljajo.
Rešitev: Poskrbite, da bo hrbtenica vzravnana. Če vam križ uhaja nazaj, ga med sedenjem podložite z brisačo ovito v valjček.

3. Hitre, intenzivne diete utrujajo vaše telo

Odrasli moški potrebuje dnevno 2500 kalorij. Dekleta nekoliko manj. Nizko kalorične diete enostavno ne zagotavljajo dovolj goriva. Povrhu tega so lahko škodljive tudi za vaše zdravje.
Rešitev: Lotite se hujšanja z uživanjem zdrave hrane in triki, kjer visoko kalorične sestavine zamenjate z nizkokaloričnimi. Ne izgubljajte več kot 1 kg na teden.

4. Zadrževanje v zaprtih prostorih

Dnevna svetloba in svež zrak osvežita telo, zato dolgotrajno zadrževanje v zaprtih prostorih poglablja občutek utrujenosti in pomanjkanja energije.
Rešitev: Pojdite ven na vsaj 10-minutni sprehod vsak dan oziroma vsaj enkrat na dan in takrat, ko ste najbolj utrujeni.

5. Sladka žita za zajtrk

Sladki zajtrki hitro dvignejo raven krvnega sladkorja in nas preplavijo z energijo, vendar ta dotok ne traja dolgo. Raven sladkorja hitro pade z njim pa tudi energija.
Rešitev: Zaužite zajtrk, ki vas nasiti in traja. Jajce s slanino in polnozrnatim kruhom/toastom zagotavlja veliko energije in dolgotrajen občutek sitosti.

6. Stalne skrbi vas izčrpavajo

Nenehne skrbi povečujejo krvni tlak, kar vodi do utrujenosti in bolečine.
Rešitev: Ne odlašajte z reševanjem težav in skrbi. Na primer. Naročite zobozdravnika zjutraj, ne popoldne.

7. Preveč športne aktivnosti oziroma vadbe

Redna vadba je zelo dobra. Vendar telo potrebuje tudi počitek, sicer pride do iztrošenosti organizma.
Rešitev: Vzemite si en dan premora med napornimi treningi. Pazite tudi, da ni več kot dva ali tri dni med posameznimi aktivnimi dnevi, da se vam rutina ne poruši.

8. Večja utrujenost pozimi

Pozimi je dan krajši. Manj sončne svetlobe povzroči večjo proizvodnjo hormona melatonina, ki nam pomaga zaspati.
Rešitev: Večkrat se podajte v naravo.
Uživajte zelenjavo in sadje z veliko antioksidanti. Za dodaten vir antioksidantov, še posebej v bolj stresnih obdobjih, je na voljo tudi Enduranza.
Enduranza vsebuje enega najbogatejših virov antioksidantov, ki ga pridobivamo iz skorje slovenske bele jelke.