Deli in natisni

color #000000
color #000000

20.5.2019

Dodatna energija za tekačice

Še nekaj dni nas loči do največjega ženskega tekaškega praznika. Zato boste tekačice v teh dneh potrebovale še dodaten vir energije.


 

Kot rekreacijski športniki verjetno ne želite postavljati rekordov, a kljub temu bodite pozorni na prehrano. Telo namreč doseže več, če je optimalno preskrbljeno s hranilnimi snovmi, vitamini in minerali. Z znojem se poleg vode izločajo tudi pomembni minerali, kot so kalij, magnezij in kalcij. Za športnike je pomembno tudi, da povečajo vnos tekočine. Pijače naj ne bodo premrzle, saj to telo še bolj obremeni, in naj vsebujejo čim manj sladkorja in mehurčkov.

Prej, vmes, potem?
 

Približno dve do tri ure pred treningom pojejte zadnji obrok z veliko ogljikovimi hidrati in malo maščobami, nato pa le še manjše prigrizke. Če športna aktivnost traja dlje kot 90 minut, morate telo vmes nahraniti s hitro dostopno energijo, npr. s pijačo. V prvih dveh urah je telo še posebej dovzetno za hrano, zato mu privoščite beljakovine za obnovo mišic.


 

Doza energije kar mimogrede
 

Optimalne spremljevalke za športnike so energijske ploščice, ki dvignejo energijo pred ali med treningom. Sportness energijska ploščica z okusom piškotov, oblita z mlečno čokolado je sicer prigrizek, a vam bo zahvaljujoč kakovostnim sestavinam dal obilo nove moči.
Sportness poskrbi tudi za vnos magnezija in vitaminov. Po energijski ploščici z okusom piškota lahko posežete ob vsaki priložnosti. Mlečna čokolada, s katero je oblita, je kot nalašč za športne čokoholike.

Shake it!


Beljakovine je najbolje zaužiti kmalu po treningu, saj pomagajo pri obnovi mišic in regeneraciji telesa. Sportness prašek za pripravo beljakovinskega napitka z okusom vanilje vsebuje 80 % rastlinskih beljakovin in je obogaten z dragocenimi vitamini in minerali.
Visoko koncentracijo beljakovin najdete tudi v Sportness WHEY prašku za pripravo beljakovinskega napitka z okusom vanilje, ki pomaga pri energetski presnovi.

Za vzdržljivostne in ekplozivne športe
 

Beljakovinski napitek z mlečnimi beljakovinami vsebuje malo maščob in približno 30 % manj ogljikovih hidratov kot navadni beljakovinski napitki. Pri vzdržljivostnih športih zaužijte 1–2 porciji na dan, razdeljeni na več obrokov (najpozneje 1 uro pred ali 1 uro po treningu). Pri eksplozivnih športih se priporočajo 2–3 porcije na dan, razdeljene na več obrokov (najbolje do 1 uro po treningu).

Sportness je na voljo samo v dm prodajalnah! 
 

dm znamka Sportness ponuja posebno prehrano in prehranska dopolnila, ki pomagajo pri ohranjanju telesne kondicije. Med izdelki boste našli energijske ploščice in beljakovinske rezine, beljakovinske napitke in praške za njihovo pripravo ter izotonične napitke za večjo vzdržljivost. Kakor ostale dm znamke tudi Sportness prepričuje z visoko kakovostjo in ugodnimi cenami.