Deli in natisni

color #000000
color #000000

29.6.2017

Zdrav sodobni zajtrk


Dandanes je zjutraj težko najti čas za zajtrk, čeprav je najpomembnejši obrok dneva. Biti mora zdrav, bogat in vsebovati veliko različnih živil. Ponujamo vam par primerov sodobnih zajtrkov, ki so poleg vsega tudi hitro narejeni. Nekatere izmed njih lahko zaužijete tudi na delovnem mestu, v kolikor imate to možnost.
 


Beli kruh  Polnozrnati kruh 🍞

Obstajajo zdrave različice tradicionalnega zajtrka s kruhom, maslom in sladko marmelado. Namesto belega kruha raje posezite po polnozrnatem. Na kruh lahko namažete lahke namaze, kot je na primer avokadov, kokosov ali sezamov. Namesto navadnega masla priporočamo dmBio Ghee maslo. Vse skupaj poplaknite z odličnim ovsenim, riževim ali kokosovim mlekom.


 


Jajca s slanino  Jajca z zelenjavo 🍳

Jajca na oko so ena izmed najbolj priljubljenih zajtrkov pri nas. Privoščite si jih s prilogo sveže zelenjave in kosom polnozrnatega toasta ali kruha. Na koščke si narežite papriko, paradižnik, bučke, ali drugo zelenjavo po vašem okusu. Odžejajte se z okusnimi naravnimi sokovi.


 


Čokoladni kosmiči z mlekom  Zdravi kosmiči z jogurtom ali mandljevim/riževim mlekom 🍧

Čokoladne kosmiče raje zamenjajte z riževimi, koruznimi ali kvinojinimi kosmiči. Navadno mleko ali sadni jogurt pa naj nadomesti zdrava različica. Na voljo imate veliko izbiro mleka, kot na primer mandljevo ali riževo, tudi lešnikovo. Če imate še vseeno raje navadno mleko živalskega izvora, posezite raje po tistem z manj maščobe. Sadni jogurt vsebuje veliko sladkorja, zato si raje izberite navadnega.