Deli in natisni

color #000000
color #000000

9.5.2017

Priprave na tek


Tekaška sezona se je začela! Da boste kar se da dobro pripravljene na tekaške podvige, smo vam pripravili nekaj koristnih nasvetov in informacij. Nasveti so primerni tudi za tiste, ki si želite le spomladanskega razgibavanja in pridobitev kondicije ter fit telesa! 

PRIPRAVA 

Zelo pomemben in koristen pred tekom je redni trening. Ta naj poteka približno trikrat na teden, med njimi pa mora biti dovolj dni za počitek. Če merite na dober čas ali pa želite povečati svoj tempo, potem je za vas primeren intervalni trening. Tu gre za kratke, intenzivne intervale teka, pri katerem zvišujemo hitrost teka in nato zmanjšujemo do normalne hitrosti.

Zadnji teden pred začetnim strelom preživite bolj sproščeno. Treningom primerno je treba prilagoditi tudi prehrano.
 


 


TEK 

Na dan teka pazite na zajtrk. Dve uri pred tekom ne jejte ničesar, kar bi obremenilo vaš želodec. Neposredno pred tekom vam priporočamo, da pojeste zgolj banano. Pitje zadostne količine vode pa je že tako stalnica, ki jo vedno priporočamo.

Med tekom pazite na normalno in naravno dihanje. Največ moči lahko prihranite tako, da se pri teku z ravno hrbtenico rahlo nagnete naprej, ramena in roke pa so sproščene. Pri stopanju z nogo ne prenašajte teže na peto, ravno tako teže ne prenesite samo na sprednji del stopala.

Pri teku je zelo pomembna tudi športna obutev. Ne pozabite, tudi noga potrebuje svoj čas, da se je privadi. Če boste na tek odšli z novimi copati, se lahko zgodi, da ga boste končali z žulji.

Za še več nasvetov in vaj glede teka si preberite članek v spletni reviji active beauty.