Načela podjetja

Kupujem tam, kjer nekaj veljam.
To je obljuba, ki postavlja v središče človeka v vsej njegovi edinstvenosti – kot kupca ali kot sodelavca. dm ima za vsakogar pravo ponudbo, da poudari njegovo individualnost. Z obsežno paleto izdelkov in storitev najvišje kakovosti, s kompetentnim in prijaznim svetovanjem dm-ovih sodelavcev kot tudi z najboljšo dosegljivostjo dm živi svojo filozofijo.

 

V središču stoji človek
Plemenititi potrošniške potrebe kupcev, ponujati vsem sodelavcem najboljše možnosti za razvoj in zgledno delovati v svojem okolju – to so izzivi, s katerimi se dm kot gospodarska družba nenehno spoprijema. Zato se vodstvo podjetja dm opira na naslednja osrednja osnovna načela:

 

Osnovna načela dm, ki zadevajo kupce
Pri kupcu se želimo – v primerjavi s konkurenco – oblikovati in uveljaviti z vsemi ustreznimi marketinškimi orodji in na ta način pridobiti krog stalnih kupcev, ki nakupujejo zavestno in katerih potrebe plemenitimo z našo ponudbo blaga, izdelkov in storitev.

 

dm-ova osnovna načela, ki zadevajo sodelavce
Vsem sodelavcem želimo pomagati, da spoznajo obseg in strukturo našega podjetja in vsakomur dati gotovost, da ga pri opravljanju nalog jemljemo in zaznavamo objektivno. Vsem sodelavcem želimo dati možnost, da se vzajemno učijo drug od drugega, se srečujejo med seboj na človeški ravni in priznavajo individualnost drug drugega. Poleg tega želimo ustvariti pogoje, da sami sebe prepoznavajo in razvijajo ter se povežejo z zastavljenimi nalogami.

 

dm-ova osnovna načela, ki zadevajo partnerje
S svojimi partnerji želimo imeti dolgoročno, zanesljivo in pošteno sodelovanje, da bi nas prepoznali kot partnerja, s katerim lahko uresničujejo svoje cilje.