Deli in natisni

color #000000
color #000000

17.1.2020

Nova dm kampanja: Sprememba se začne v tebi

Podjetje dm začenja z novo mednarodno video kampanjo na televiziji in vseh digitalnih medijih. Osrednja tema so spremembe: kakšno vlogo igrajo spremembe v življenju ljudi? Kje se spremembe začnejo? Kaj nas ovira pri prvem koraku? Kako dojemamo spremembe? In katero vlogo pri spremembah igra dm kot podpornik v smislu sporočila znamke: »Kupujem tam, kjer nekaj veljam«?


 

»Kupujem tam, kjer nekaj veljam« - dm v središče pozornosti že od nekdaj postavlja človeka in njegove potrebe, k čemur sodita tudi motivacija in spodbujanje, saj lahko svoj potencial izkoristi samo tisti, ki se je pripravljen spremeniti.

Celotno idejo za novo brand kampanjo dm je izvedla mednarodna filmska ekipa, ki jo je vodil nizozemski režiser Job van As. Pesem, ki jo lahko slišimo v televizijski kampanji, pa izvaja pevka Anouk in se imenuje »It's a New Day«. Tudi s pesmijo tako prihaja spodbuda, da je lahko vsak nov dan – nov dan za spremembo.