Deli in natisni

color #000000
color #000000

28.6.2019

Nasvet za vroče dni

Vročina povečuje utrujenost, vpliva tudi na znižanje koncentracije in zmožnost hitrejšega odzivanja. Med najbolj ogrožene spadajo bolniki, starostniki, majhni otroci in ljudje s prekomerno telesno težo. Dlje kot traja vročinski val, težje prenašamo njegove negativne učinke. 


 

Nekaj nasvetov, kako lahko ublažimo negativne učinke vročine: 

  • Uživati moramo »lahko« hrano in piti veliko tekočine, najboljše je, da posežemo po  vodi ali čaju ter se izogibamo gaziranim in sladkanim napitkom.

dm osvežitev: 

dmBio kokosova voda

Bio kokosova voda (0,33 l) v bio kakovosti ima rahlo motno, mlečno barvo in je svežega okusa, kot bi ga pravkar izlili iz oreha. Saj ni čudno! Navsezadnje je njen seznam sestavin zelo kratek: naravna kokosova voda iz ekološke pridelave. 

dmBio brezov sok z izvlečkom bezgovih cvetov

Sladko-trpki brezov sok pridobivajo iz brezovih vej in debla. Na začetku pomladi brezine korenine posrkajo vodo iz tal v les, pri čemer jo na naraven način prefiltrirajo in obogatijo. Izdelek je veganski.


 

  • Obleči se moramo v  lahka in zračna oblačila svetlih barv iz bombaža ali lanu.
  • Vse dejavnosti zunaj, na prostem opravite zjutraj in pozno zvečer, ko temperatura pade ali pa poiščemo prostor, ki je v senci.
  • Izogibati se moramo povečanim fizičnim naporom.
  • Uporabljati moramo sončnike in drugo zaščito pred neposrednimi sončnimi žarki. Za vas smo pripravili dm sončno svetovalnico kjer si lahko izračunate, koliko časa te lahko varno na soncu. Več o tem si lahko preberete tukaj.
  • Da se telo vsak dan povsem odpočije od vročine, se več ur zadržujmo v okolju, ki toplotno ni obremenjujoče. To so klimatizirani prostori, kletni prostori,…če imamo možnost pa se lahko umaknemo v naravo ali višje ležeče kraje.
  • Pomembno je, da ponoči in zjutraj prezračimo naše bivalne in delovne prostore ter jih nato zastremo ter s tem preprečimo segrevanje prostorov.