Deli in natisni

color #000000
color #000000

7.11.2019

dm utrjuje svojo vodilno vlogo v poslovnem letu 2018/19


 

dm KONCERN
Mednarodno podjetje dm drogerie markt ima svoje prodajalne v 13 državah. Celotni koncern dm zaposluje 62.061 sodelavcev, stranke pa lahko nakupujejo v 3668 prodajalnah.
V preteklem poslovnem letu je koncern ustvaril promet v višini 11.195 milijard EUR, kar pomeni 4,6-odstotno rast glede na preteklo poslovno leto. S tem je utrdil vodilno vlogo drogerijske verige na evropskem trgu.
Z največ odprtimi prodajalnami se lahko pohvali Nemčija, ki svoje izdelke ponuja v 1997 prodajalnah, na drugem mestu ji sledita Avstrija s 388 in Madžarska z 260 prodajalnami.

dm SLOVENIJA
V poslovnem letu 2018/2019 je podjetje dm drogerie markt v Sloveniji ustvarilo 131 milijonov EUR prometa, kar predstavlja 6,1-odstotno rast glede na predhodno poslovno leto. Poslovno leto je podjetje zaključilo s 84 poslovalnicami v 46 krajih in z več kot 700 zaposlenimi.
Za širitev prodajne mreže in obnovo prodajaln je dm namenil več kot 7,5 milijonov EUR. V poslovnem letu 2018/19 je dm drogerie markt odprl 6 novih prodajaln. Te so kupcem postale še dostopnejše, hkrati pa z osvetljenim prodajnim prostorom tudi modernejše in privlačnejše. V prihajajočem poslovnem letu 2019/2020 podjetje načrtuje nadaljnjo krepitev prodajne mreže z obnovo obstoječih in odpiranjem novih prodajaln.


 

  • Program zvestobe

Družba je tudi v poslovnem letu 2018/19 nagrajevala zvestobo imetnikov dm active beauty kartice ugodnosti. V maju 2018 je bil program zvestobe celovito prenovljen – tehnično z zamenjavo tehničnega upravljavca Payback in vsebinsko z definiranjem novega sistema zbiranja točk in njihovega koriščenja. Prenovljeni program so kupci od uvedbe novega sistema dobro sprejeli. Popusti, ki so jih deležni imetniki kartice ugodnosti, zagotavljajo dober nakup. dm kupci ostajajo zvesti in se v dm poslovalnice vračajo čedalje pogosteje.

  • Kakovost dm znamke

Prodajni program dm drogerie markt Slovenija vključuje več kot 15.000 izdelkov tako lastne blagovne znamke kot tudi vodilnih blagovnih znamk na področjih kozmetike, zdrave prehrane, otroških in gospodinjskih izdelkov. Z 31 znamkami dm drogerie markt največji izbor izdelkov lastne blagovne znamke ponuja na segmentih lepote, naravne kozmetike, prehrane iz ekološke pridelave, gospodinjstva in otroške nege.

  • Izobraževanje zaposlenih

Znanje v dm-u predstavlja vrednoto, ki jo podjetje vsako leto nadgrajuje. V zadnjem poslovnem letu je bilo za zaposlene organiziranih 19 različnih usposabljanj, ki so obsegala vsebine o poznavanju podjetja, strokovnem poznavanju različnih prodajnih programov ter urjenje veščin vodenja, komunikacije in prodaje, prodajne treninge, strokovna usposabljanja in informacijsko-računalniške vsebine. Novost v tem poslovnem letu je izvedba programa drogerijskega usposabljanja, ki smo ga poimenovali dm Akademija. Gre za 1. program drogerijskega usposabljanja v Sloveniji, ki je tudi eksterno priznan kot dodatna kvalifikacija.

  • Družbena odgovornost

dm drogerie markt je družbeno odgovorno podjetje, zato vsako leto sodeluje v številnih dobrodelnih projektih. V letu 2018/19 je podjetje v dobrodelne namene namenilo številne izdelke za pomoč različnim društvom, družinam in posameznikom v stiski. Obdarovalo je tudi mamice v porodnišnicah po Sloveniji in zbralo 50.000 pleničk, ki jih je podarilo organizaciji Anina zvezdica.


 

Že četrto leto zapored je bil dm drogerie markt tudi glavni podpornik Dobrodelnega maratona z Radiem 1, v sklopu katerega se je decembra s pomočjo donacij kupcev v dm prodajalnah, dodatno donacijo dm-a in poslušalcev Radia 1 na koncu skupaj zbralo kar 300.160 EUR za družine v stiski.