Deli in natisni

color #000000
color #000000

3.12.2018

dm uspešno v poslovnem letu 2017/18

dm KONCERN 

Mednarodno podjetje dm drogerie markt ima svoje prodajalne v 13 državah. Celoten koncern dm zaposluje skupno 61.721 sodelavcev, stranke pa lahko nakupujejo v 3.566 prodajalnah.

V preteklem poslovnem letu je koncern ustvaril promet v višini 10.701 milijard EUR, z rastjo 4,3 odstotkov glede na preteklo poslovno leto, s čimer je utrdil vodilno vlogo drogerijske verige na evropskem tržišču.
Z največ odprtimi prodajalnami se lahko pohvali Nemčija, ki svoje izdelke ponuja v kar 1.956 prodajalnah, na drugem mestu pa ji sledita Avstrija s 389 in Madžarska z 260 prodajalnami.


 

dm SLOVENIJA 

V poslovnem letu 2017/2018 je podjetje dm v Sloveniji ustvarilo 124 milijonov EUR prometa, kar predstavlja 6,7-odstotno rast glede na predhodno poslovno leto in kar 32,5% rast v zadnjih 7 letih poslovanja. Poslovno leto je podjetje zaključilo z 80 poslovalnicami v 44 krajih in z več kot 699 zaposlenimi, ki vsakodnevno razveselijo 28.000 kupcev.
Za širitev prodajne mreže in obnovo prodajaln je dm namenil preko 4,2 milijona EUR. V poslovnem letu 2017/18 je dm odprl 5 novih prodajaln, 9 obstoječih pa je prenovil in dopolnil z novimi, modernejšimi elementi. Prodajalne so tako postale še bolj dostopne, hkrati pa z osvetljenim prodajnim prostorom modernejše in privlačnejše za kupce. V poslovnem letu 2018/19 podjetje načrtuje nadaljnjo krepitev prodajne mreže z obnovo obstoječih in odpiranjem novih prodajaln.

  • Program zvestobe

Nov program zvestobe je pričel veljati 3. 5. 2018, vanj pa se je v prvih mesecih registriralo že 70 % active beauty članov. Nov program zvestobe ponuja točke ob vsakem nakupu, dodatno pa nudimo promocijske aktivnosti v obliki večkratnih točk, s katerimi so prihranki še večji.
 

  • Kakovost dm znamke

Prodajni program dm drogerie markt Slovenija vključuje preko 27.000 izdelkov tako lastne blagovne znamke kot tudi vodilnih blagovnih znamk na področjih kozmetike, zdrave prehrane, otroških in gospodinjskih izdelkov. Z 31 znamkami ponuja dm največji izbor izdelkov lastne blagovne znamke na segmentih lepote, naravne kozmetike, bio prehrane, gospodinjstva in nege otrok.
 

  • Izobraževanje zaposlenih

Znanje v dm-u predstavlja vrednoto, ki jo vsako leto nadgrajujejo. V zadnjem poslovnem letu je bilo za zaposlene organiziranih 28 različnih usposabljanj, ki so obsegala vsebine o poznavanju podjetja, strokovnem poznavanju različnih prodajnih programov ter urjenje veščin vodenja, komunikacije, prodaje in računalniških vsebin.
 


 

  • Družbena odgovornost

Kot družbeno odgovorno podjetje dm vsako leto sodeluje v številnih humanitarnih projektih. V letu 2017/18 je podjetje v dobrodelne namene namenilo 51.300 EUR finančne podpore za družbeno odgovorne aktivnosti. Z dobrodelnim delovanjem je dm polepšal december družinam v stiski, ob otvoritvah novih poslovalnic pa se je povezal z lokalnimi skupnostmi in izkazal podporo različnim projektom. V sklopu praznovanja 25-letnice, se je podjetje dm v sklopu iniciative Rastemo s športom povezalo s številnimi organizacijami in otrokom omogočilo izvajanje brezplačnih športnih uric. Projekt so podprli tudi številni znani športniki, ki spodbujajo mlade k športnemu udejstvovanju. Od junija do oktobra smo h gibanju spodbudili preko 600 otrok. Vsako leto pa dm h gibanju spodbudi tudi ženske, na že tradicionalnem dm Teku za ženske. Letos se je teka udeležilo kar 7.500 tekačic in preko 4.000 otrok, ki tečejo na Oskarjevem teku za otroke. Rožnato obarvan dogodek dm vsako leto obarva tudi dobrodelno in zbrana sredstva podari različnim organizacijam ter društvom.