Deli in natisni

color #000000
color #000000

12.05.2015

Zajtrk brez glutena

Z dobrim zajtrkom izboljšamo občutek sitosti in zmanjšamo napade lakote čez dan. Tudi ljudem, alergičnim na gluten, se ni treba odpovedati vsestranskemu zajtrku.  

Napolnite energijo 

Ne glede na to, ali ste zaspanec ali pa ob prvem jutranjem petju petelina že objemate cel svet – zjutraj vedno potrebujete eno: energijo. Zaloge ogljikovih hidratov v telesu se ponoči spraznijo in se hočejo nato po vseh pravilih spet napolniti. Tudi ljudje, ki se morajo odpovedovati pšenici in žitaricam z glutenom, lahko svojemu telesu dovajajo dovolj balastnih snovi.

V izobilju balastnih snovi  

Ljubitelji žitaric, pozor! Žitna kaša, müsli, iz amaranta in ovsenih kosmičev je dobra alternativa k običajnim žitnim kašam, ki temeljijo na ovsu in pšenici. Alnatura ima poleg tega v ponudbi tudi kosmiče in žitarice na osnovi amaranta, koruze in riža. Vitamini, kot so B-vitamini, magnezij, železo, cink, v različnih žitnih kašah dajejo ogromno energije, ne da bi obremenili telo. Žitarice, postrežene z mlekom ali jogurtom in svežim sadjem, so zato optimalen začetek dneva.      

Brezglutenska umetnost peke kruha 

Če pek za vogalom nima brezglutenske ponudbe kruha, so pekarski izdelki, ki jih sami popečete, zelo primerna rešitev. Kruh, žemljice, štručke in rogljički iz ajdove, amarantove, koruzne, krompirjeve, kvinojine, prosene, riževe ali sojine moke naredijo dober vtis v vsaki košarici za kruh. Tudi Alnatura vam ponuja različne vrste moke brez glutena.


 

Namesto žitnih kašic in obloženih kruhkov 

Uporabljajte izdelke, ki so že po naravi brez glutena – na primer jajca ali mlečne izdelke. Vsebujejo veliko beljakovin in so dobra osnova za vsestranski zajtrk. Omleta iz jajc in zelišč, sir ali zelenjava teknejo vsem, ki imajo že zjutraj radi krepak obrok. Ljubitelji sladkega pa radi pojedo mlečni riž s sadjem, ki ga je mogoče že dan prej razdeliti na več porcij. Za popestritev poskrbijo narastki iz skute ali sadni šejki s pinjencem, jogurtom, mlekom ali kefirjem.

Recepte za jedi brez glutena najdete tudi na tej povezavi.