Zaobljuba lastne blagovne znamke

Danes je dm drogerie markt s svojo široko paleto izdelkov 21 lastnih blagovnih znamk z različnih področij: nege telesa, kozmetike, higienskih izdelkov, zdravja, gospodinjstva, otroka, tekstila, foto in živali, prepričal na tisoče kupcev. Eno naših osnovnih načel se glasi, da kot „družba delujemo zgledno v svojem okolju”. Zato se neprestano spoprijemamo s tematiko trajnosti. Pri tem ne štejejo prazne besede, temveč dejanja: 90 odstotkov izdelkov naših kakovostnih znamk prihaja iz srednje Evrope in velik del iz Nemčije ali Švice. Tako dm zagotavlja delovna mesta, skrajšuje transportne poti in posledično zmanjšuje izpuste ogljikovega dioksida. Poleg tega kot del mreže podpiramo organizacijo WWF (World Wide Fund For Nature) – eno največjih neodvisnih svetovnih organizacij za varstvo narave.

Visoka kakovost za nizko ceno 
Vsak mesec se kupci lahko veselijo novosti na področju lastnih blagovnih znamk, ki so bile razvite posebej zanje. Orientiramo se po kakovosti vodilnih blagovnih znamk v asortimentu, cenovno pa so ti izdelki okoli 30 % cenejši. Izdelke zlahka prepoznate po dm-ovi oznaki. Lastne blagovne znamke proizvajamo po najmodernejših tehničnih standardih. Postopki proizvodnje, sestavine in embalaže so redno kontrolirani. To nam zagotavlja kakovost na najvišjem nivoju.
 

Zelo dobri rezultati testiranj  

Za odlično razmerje med ceno in kakovostjo izdelkov naših lastnih blagovnih znamk, smo vedno znova nagrajeni s testi neodvisnih inštitutov, kot sta Öko Test (nemška revija za potrošnike, ki daje pri svojih testih poudarek sestavinam in ekološki sprejemljivosti izdelkov) in Stiftung Warentest (revija, ki s testiranjem blaga in storitev skuša potrošniku ponuditi neodvisno in objektivno podporo), kjer dosegamo dobre rezultate. Oznako, da je določen izdelek dobil dobro oceno s strani omenjenih neodvisnih inštitutov, lahko naši kupci najdete na embalaži.

Okolju prijazna embalaža 
Trajnostno delovanje pomeni tudi skrbno izbiranje embalaže glede na materiale in možnosti ponovne uporabe, zato surovine izdelkov iz papirne snovi in celuloze prihajajo iz certificiranih gozdov. Embalaža je certificirana z logotipom FSC in deloma PEFC. 
 

Male reči z velikim učinkom 
Pogosto so male reči tiste, ki izdelke naredijo bolj prijazne za okolje. Primer: tablete za strojno pomivanje posode Denkmit Nature so po izdelavi zelo skrbno in natančno zložene v kartonske škatle. Ob enaki količini vsebine se tako porabi 20 gramov manj kartona na pakiranje. Na leto lahko tako prihranimo več kot enajst ton kartona iz dragocenih surovin. Poleg tega vsebuje karton za zložljive škatle visok delež recikliranih materialov ali pa je izdelan iz materiala s certifikatom FSC, ki vsebuje del recikliranega materiala. 
 

Deteljica - simbol trajnostnega in okolju prijaznega razvoja 
dm-ove lastne blagovne znamke skušamo proizvajati kar se da okolju prijazno s skrbno izbiro surovin, embalažo, ki jo je mogoče predelati in kratkimi transportnim potmi. Okolju prijazne izdelke lastnih blagovnih znamk prepoznate po deteljici.

Znak za trajnostne izdelke 

Po zaslugi okolju prijazne embalaže so bile tablete za pomivanje posode v pralnem stroju Denkmit Nature odlikovane z znakom ekološke učinkovitosti za 2010. Znak lahko prejmejo tisti izdelki, ki so po merljivih kriterijih dejansko bolj trajnostno naravnani kot primerljivi izdelki. V letu 2010 so bile z znakom ekološke učinkovitosti odlikovane tudi plenice babylove v velikostih midi do junior +. 
 

Ekološke nakupovalne vrečke 
Odgovorno ravnanje z naravnimi viri nas spremlja na vsakem koraku, zato izvajamo postopno ekološko preusmeritev naših nakupovalnih vrečk. Začeli smo z vrečkami za enkratno uporabo, izdelanimi iz recikliranih materialov ali papirja, nadaljevali z vrečkami za večkratno uporabo, zdaj pa je našim kupcem končno na voljo tudi povratna bambusova vrečka za večkratno uporabo. In ta širok izbor boste našli na blagajni dm. Veseli bomo, če boste skupaj z nami postavljali smernice za zaščito okolja!